pondok|sepi

ku menulis bukan kerna nama...tapi menulis kerna ingin meluahkan rasa di jiwa











salam...
waaaa....lama rasanya tak update blog ni..maklumlah busy katakan..huhu...da time nih so gunalah peluang ni...
firstly nak cerita result exam yg diterima by email tgh malam td...ALHAMDULILLAH ...Praise be to Allah S.W.T....Sangat2 bersyukur telah katsemua...sperti yg dijangkakan pointer menurun....
tp xpelah yg penting sem dpn cuba lagi..





then nak cerita semalam aku baru pulang dr melaka...hahha...watpe kat melaka? hehhe SURVEY CAMP...ini adalah sc yg kedua aku pergi...sangat2 indah!!! dan experience yg best sgt///u know why??coz sgt2 paham manyak menda....best!! hahha tapi satu benda jer,,,aku xley nak ubah..perasaan sensitif dan susah nak masuk dgn ahli2 group....ntahlah kadang2 ak pkir aku nih cam xsempurna di mata mereka.then ak ni bkn jenis yg pandai wat lawak ker bagi org suka...then aku nih cuba nak rapatkan silaturrahim sesama kami..nak mesra2...tp cam susah bila dorang layan sesama dorang...huhu aku cuba pendam da control....tp bilapendam sakit kut...kadang2 aku pkir pasal ni lah aku xder kawan rapat...member2 kamcing...suka rendah diri sgt,suka rasa terasing,dan ntah aper2 tak reti nak mesra2 dan hiburkan sume org...besar kemungkinan....dah tu cepat sensitif plak...aduyaiiii cik lynn oiii bila awok nak berubah,,,kkan udah matang umo tuh....cuba ubah2 jadi dewasa sket...control emosi dan panas baran tu!!!k...
hehe cam na pun aku rasa sem ni jaya nya SC compare tu sem pas...why??? really enjoy sebab blaja hydro kut!!hehhe...HYDRO the best!!!

so pas ni...tugas ku kena mantapkan lagi pengalaman dan bakat aku dlm bidang hydro...cewaaahhh....mana tahu rezeki ke arah tu...hehhe (bukan ke nak jd photographer ke) hehhe....

kat sc NIH aku rasa terubatlah sikit kesunyian aku lpas ditinggalkan atau entah aku kut yg meninggalkan sahabat baek ku ni...yelah org da berteman susahla....pagi petang malam berkepit dgn si dia....rasanya hidup dan mati member ak nih pon tuk si dia gak kot...hoho lantakla janji dia bahagia....

huhu sunyi da mula kurang....naseb baek ade juga yg mampu mengubati penyakit sepi aku ni....rasa seronok la mlm kuar makan sama2 ramai2..best...aku sgt menghargai...hope jd cam aku zaman skool///ader member3 kamcing yg boleh bawak borak3...hehhe3...nak sangat2 member2 yg hargai akusbg sahabat dan sayang kat aku sepertimana aku sayang dorang!!!

ok..abis citer pasal sc...

next citer jadi wedding planner...a.k.a wedding photographer....oppsss jgn perasan yer cik lynn...awok tak layak lagi..hehhe konon 2 jela nih...hehhe ckp je lbh padahal asisstant belakang tabir je,,,,hehhe..utk photography jus for pre wedding ...hope bjalan lancar....1 latihan menuju ke ruang yg professional...mudah2 han....

ok sok mahu teman my sis banyak tempat...al maklumlah banyak xsettle lg dlm persiapan weddingnya....erm excited kut...perkahwinan pertama dlm family..hhhaaha lgpon along ku da tua 28...opss jgn marah along ku syg....yewla xkan nak membujang smpai ke tua...hoho so adik2 3 pmpn berderet ni baru leh trik nafas lega....coz da lps sorang....no langkah bendul la...hehhe...

next story...aku dah makin gemuk ...naik 5kg kut...so da paras bahaya..overweight ..hahha...naseb baeik blum obesiti..waduh2...gawat..then td plak org da tegur aku makin gemuk dan hitam..hahha....effect SC ..hehhe...xper la hitam2 pon nnti pulih balik..yg ptg aku cuba nak diet mendiet...nak turunkan balik kalu 5kg....next kalu berjaya nak turunkan 5kg lagi..hahaha baru ideal skit...huhu moga dipermudahkan so de masa 2 weeks bercuti di umah lakukan yg tebaek!!!hehe!!!

ohohhoh///lewat udah jam nya....layan la pixa2 sepanjang SURVEY CAMP di melaka...sok aku smbg update blog lagi....ni mata dah berat sgt xlarat da...hhuhuuu.ZAAAASSS.LAYAAANNNN!!bye2...

3.36 AM

0 comments:

Post a Comment