pondok|sepi

ku menulis bukan kerna nama...tapi menulis kerna ingin meluahkan rasa di jiwa

cinta...
sukar nak percaya...ku tersepit antara ruang dan waktu..berilah aku masa...aku sangat2 susah untuk mencintai seseorang sanga2 sukar!!! jatuh cinta dan suka kerap kali...tapi pelik kan untuk seketika cuma sahaja...tiada sayang2 atau rindu.hurm di mana kan ku cari cinta itu...

IZZ Aiman Firas....seindah nama dikurnia. Aku buntu untuk mencari dirimu.dimanakah kau sekarang??

Elli Armani ...mama aku nak kahwin.tapi dengan siapa??? Ya Allah izinkan hambaMu ini mengecapi bahagia sebagai seorang ibu dan isteri kepada anak2 dan seorang suami....perkenankanlah doaku...

Wan Raudhah...mengapa kau rampas dirinya dariku.aku merana elli.kau mesti bahagia. di mana hak aku? kau perampas...


hurm novel yg sekian lama ingin ditulis..moga mampu menyiapkan sebuah manuskrip novel...hope impian aku utk menulis sebuah novel akan tercapai...

0 comments:

Post a Comment