pondok|sepi

ku menulis bukan kerna nama...tapi menulis kerna ingin meluahkan rasa di jiwa

lama kan xjumpa

salam...lama tak mencoret sesuatu di papan blog ini...bukan bz...bukan xder masa...tp entahlah mungkin saja malas nak coretkan sesuatu..hurm so da hampir setengah sem 6 ni...aku rasa apapun xberubah...dan diri ini rasa bertambah malas..apa nak jadi..k hope i will more focus in my study..so utk manuskrip novel aku kene hentikan dulu..mungkin after this sem atau mungkin da abis study insyaALLAH akan siap novel aku...hope semuanya berjalan lancar.. DAN untuk perubahan itu aku xdapat gapai lagi...mungkin takdirnya aku perlukan masa dan moga ianya sempat...which means nyawa masih ade..hopefully...and MOGA ALLAH memberkati...semoga semangat ku tak hilang...!!!k ...tolong berubah demi masa depan ,,,dunia n paling penting akhirat!!! u can!

0 comments:

Post a Comment